BAM KLİNİK

İstanbul Romatizma ve Ağrı Merkezi, Bakırköy Ağrı Merkezi olarak 2013 yılında Dr Ahmet Sümen tarafından İstanbul Bakırköy' de kuruldu. Amacımız doğru teşhis ile birlikte nokta atışı enjeksiyonları ile ağrıyı yok edip, maximum fonksiyonel kazanç ve yaşam kalitesinde artış sağlamaktır.

Kurucumuz Dr. Ahmet Sümen, uzmanlık eğitimi ve sonrasında özellikle ağrı tedavisi alanında olağanüstü bir çaba ve emek ile devam ettiği bilimsel çalışmalarının sonucu olarak bu ağrı tedavi merkezini kurmuş ve binlerce hastanın ağrılarına çare olmuştur.

Ağrılı durumların teşhis edilmesinde birçok yöntem kullanılsa da, bunların en önemlisi fiziksel ve romatolojik muayenedir. Bunu da ancak ve ancak romatizma ve kas iskelet sistemi konularında uzmanlık eğitimi almış olan fiziksel tıp ( fiziyatri ) uzmanları en ideal şekilde yapabilir.

Dr. Sümen, gelişmiş ve modern ağrı merkezlerinde mutlaka olması gereken EMG sinir testi ve eklem ultrasonu konularında ülkemizde ve dünyada otorite sahibi nadir uzmanlardandır. EMG ve eklem ultrasonu, zor ağrıların teşhis ve tedavisinde kritik bir öneme sahiptir.

Ultrason ve skopi görüntüleme altında, iğne ile hedefe yönelik yapılan ağrı tedavi yöntemleri, Dr. Ahmet Sümen tarafından nokta atışı olarak isimlendirilmiş ve tıp dünyasına kazandırılmıştır.  Ameliyatsız bel fıtığı tedavisinde en etkili yöntem olan transforaminal epidural steroid enjeksiyonu ( Nokta Atışı ) ilk defa 2013 yılında Dr. Ahmet Sümen tarafından isimlendirilmiş olup, yine Dr. Sümen tarafından geliştirilip nokta atışı yöntemi olarak kas iskelet sisteminin diğer sorunlarının tedavisinde de kullanılmasını sağlamıştır.

BAM Klinik